maandag 23 februari 2009

Mijn doel

Nu... heb ik na een aantal jaren weer vertrouwen.
Ik heb geleerd om om te gaan met mijn veranderde lijf en dit te accepteren.
Elke keer als ik in de spiegel keek bedacht ik me, het betekent: "leven"!
Het dove gevoel in mijn rechter arm zal blijven maar ik kan hier toch weer bijna alles mee doen.
Zelfs lange fietstochten maken!

Ik wil graag het belang van het vroegtijdig ontdekken van borstkanker, benadrukken.
Ik roep vrouwen op, om ook regelmatig zelfonderzoek te doen.
Hoe eerder ontdekt, hoe beter je overlevingskans.
Vroege ontdekking is belangrijk, maar lukt helaas niet altijd en geeft geen garantie op genezing.

Ik heb geluk gehad!!

Wat is nu een mooier doel om voor het belangrijke werk wat KWF Kankerbestijding doet, geld in te zamelen?

En omdat ik al een paar jaar graag het eeuwenoude pelgrimspad naar Santiago de Compostela op de fiets zou willen maken was het logisch om een en ander te combineren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten