dinsdag 24 februari 2009

De voorbereiding

Heel blij was ik toen ik het bericht kreeg van mijn werk , om het verlof op te nemen voor mijn fietstocht.

Nu kon het beginnen!

Actie KWF :

Ik heb contact opgenomen met KWF Kankerbestrijding en zij waren heel blij met mijn voornemen.
Ik heb adviezen en tips gekregen ter ondersteuning van mijn actie.
Mijn actiebrief moest aan een aantal voorwaarden voldoen om het actielogo van KWF te mogen gebruiken.
Ook kreeg ik een promotor aangewezen, waarmee ik tot nu toe al een aantal dingen heb kunnen overleggen.
Geweldig hoor, hoe zij meedenken.
De afgelopen weken ben ik met de actiebrief bezig geweest , heb lijsten gemaakt van adressen en heb dit webblog gemaakt samen met een aardige buurman.

Training:

Sinds 2 maanden ben ik wat meer gericht gaan trainen.
Je kunt mij 3x per week vinden in de sportschool; hier doe ik krachttraining en spinning.
Maar vanaf half maart ga ik, afgezien van het fietsen naar m'n werk, ook langere trainingstochten buiten maken.
Het is een goede voorbereiding en zo probeer ik blessures te voorkomen.

Spullen in orde maken / paklijst :

Dit kan nog even wachten, en ik kom hier nog op terug. Een paklijst heb ik al van mijn vorige tochten; ik moet deze nu nog wel uitbreiden.

Fietsreparatiecursus:

Ik heb me opgegeven voor een fietsreparatiecursus die georganiseerd wordt door "de Wereldfietser" . Deze valt in het weekend van 25-26 april, dus 1 week voor mijn vertrek. Dat is de 1e cursus van dit jaar dus het zou mooi zijn als ik hieraan kan deelnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten